Realizacja do 3 dni roboczych     |      Płać później z PayPo

 

Sklep internetowy GLAM AFFAIR, działający pod adresem www.glamaffair.pl prowadzony jest przez SourceTel NIP 6631741973,  26-110 Skarżysko Kamienna ul.Tysiąclecia 2/63.

Słowniczek:

Sklep – prowadzony przez 6631741973,  26-110 Skarżysko Kamienna ul.Tysiąclecia 2/63 sklep internetowy działający pod adresem: www.glamaffair.pl, sprzedający towary za pośrednictwem Internetu;

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy;

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;

Konsultant – osoba obsługująca Klienta w Biurze Obsługi Klienta (BOK);

Konto Klienta – baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień;

Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe, stacjonarne lub na poczcie;

Przelew elektroniczny – płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;


I. Przyjmowanie i realizacja zamówień. 

1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza wg swojej najlepszej wiedzy na stronie glamaffair.pl.
2. Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
a. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe GLAMAFFAIR 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań dla przeglądarek internetowych z obsługą Java Script: IE (min. wersja 7) lub Google Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10).
3. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o dodatkowe potwierdzenie zamówienia.
5. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
a. wyboru zamawianych towarów lub usług,
b. wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
c. wyboru sposobu płatności.
6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
a. częściowa realizacja – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
b. anulowanie całości zamówienia – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar – Sklep zwróci należność zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VIII. Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.
8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.

 

  1. Zmiany w zamówieniach.
    1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
    2. Zmiany zlecane w inny sposób niż za pośrednictwem poczty elektronicznej pochodzącej z konta podanego w czasie rejestracji konta Klienta będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta. Modyfikacje dotyczące: zwrotu należności będą przyjmowane tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej pochodzącej z konta podanego w czasie rejestracji konta Klienta.

     

    III. Ceny towarów. 
    1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:
    a. podawane są w złotych polskich,
    b. zawierają podatek VAT,
    c. nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych,
    d. nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.
    2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
    3. Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
    4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
    5. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia wysłanym na adres poczty elektronicznej podany w czasie rejestracji konta Klienta. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Składając zamówienie Klient upoważnia GLAMAFFAIR do zawarcia umowy o dostarczenie przesyłki we własnym imieniu z dostarczycielem usług pocztowych.

    IV. Czas realizacji zamówienia. 
    1. Przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki, jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu przekazania paczki ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę, uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki zazwyczaj nie przekracza 5 dni.
    2. Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta:
    a. za pośrednictwem Inpost wg ich zasad obsługi Klientów, lub firmy kurierskiej.
    b. do Punktu Odbioru GLAMAFFAIR, po indywidualnym uzgodnieniu terminu odbioru.
    3. Do krajów Unii Europejskiej zamówienia są realizowane wyjątkowo, po indywidualnym uzgodnieniu zasad płatności i kosztów dostawy, mogą być dostarczone tylko przez Pocztę Polską.
    4. Do krajów poza Unią Europejską zamówienia są realizowane wyjątkowo, po indywidualnym uzgodnieniu zasad płatności i kosztów dostawy, mogą być dostarczone tylko przez Pocztę Polską.
    5. Ze względu na rodzaj towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.

 

 

  1. Formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia.
    1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
    a. płatność przy odbiorze osobistym. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,
    b. przelew bankowy, przelew elektroniczny, karta płatnicza w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep (w przypadku płatności kartą płatniczą należność pobierana jest w chwili wystawienia faktury, w wyjątkowych sytuacjach, przy realizacji specjalnych zamówień o czasie realizacji dłuższym niż 24 dni, karta obciążana jest 24 dnia od złożenia zamówienia). Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.
    2. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą lub przelewem w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
    3. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.

     

    VI. Reklamacje. 

    Każdy podmiot sprzedający produkty na terenie Polski zgodnie z obowiązującym prawem musi udzielić 24 miesięcznej gwarancji na sprzedawane produkty. Biżuteria nie stawowi wyjątku i podlega tym przepisom.

    Uszkodzenia mechaniczne takie jak m.im zerwania łańcuszka, przetarcia biżuterii, odkształcenia czy inne uszkodzenia wynikające z użytkowania nie podlegają gwarancji.

    Czy złocenie podlega gwarancji?

    Nie. Warstwa złota, którą są pokryte wyroby z czasem będzie ulegała przecieraniu, czas utrzymywania się złotej powłoki uzależniony jest w dużym stopniu od sposobu użytkowania biżuterii.
    Najbardziej narażone na szybką utratę złotej powłoki są pierścionki, wynika to z tego, iż dłońmi wykonujemy większość czynności, dłonie najczęściej ulegają zapoceniu (pot o odpowiednim pH bardzo szybko może doprowadzić to utlenienia biżuterii oraz przyczynić się do szybkiej utraty złota). Dłonie często mają styczność z kosmetykami, perfumami, coraz bardziej popularnymi środkami do dezynfekcji. Te wszystkie czynniki mają wpływ na utrzymanie się złota na pierścionkach wykonanych ze srebra925.
    Produktem narażonym na przetarcia są bransoletki, tu należy w szczególności przestrzegać sciągania ich przed snem.
    Biżuteria najmniej podatna na przetarcia to naszyjniki oraz kolczyki. 
    Bez względu na czas jaki minął od zakupu biżuterię jesteśmy w stanie odnowić i pokryć nową warstwą złota. Usługę tą wykonujemy tylko dla naszych klientów, a jej koszt stanowi 15% aktualnej regularnej ceny produktu ( plus koszt przesyłki ).

    Czy biżuteria ciemnieje?

    Tak. Srebro podlega naturalnemu procesowi utleniania i jest to całkowicie normalne w sytuacji, kiedy srebro styka się z siarczkami, które mogą być w powietrzu, pocie czy kosmetykach. Usunięcie tlenków z naszej biżuterii wymaga jedynie użycia odpowiedniej ściereczki.

     

    1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.
    2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 14 dni od daty doręczenia towaru.
    W takim przypadku Klient powinien odesłać towa na adres Sklepu:
    SourceTel – Dział Zwrotów i Reklamacji
    26-110 Skarżysko Kamienna ul.Tysiąclecia 2/63
    Do odsyłanego towaru należy w miarę możliwości dołączyć dowód zakupu (kopię faktury, paragonu, polecenia przelewu bankowego) z opisem reklamacji.
    3. Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość zapłaconej należności i koszty związane z odesłaniem towaru.

    VII. Prawo odstąpienia od umowy. 
    1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
    2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu.
    3. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie:
    26-110 Skarżysko Kamienna ul.Tysiąclecia 2/63
    Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.

    VIII. Zwrot należności Klientom. Nadpłaty. 
    1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.
    2. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi przekazem pocztowym na adres Klienta podany w czasie rejestracji konta w Sklepie. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.
    3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres e-mail, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

    IX. Dane osobowe. 
    1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie GLAMAFFAIR oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Baza danych została zgłoszona do rejestracji u GIODO.
    2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
    3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.
    4. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.).

    X. Postanowienia końcowe. 
    1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a SourceTel.
    2. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na stronach Sklepu nie oznacza, że towary są dostępne w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
    3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
    4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony. Rodzaje plików cookie, z których korzysta Sklep to:
    a. Cookies sesji – działają tylko podczas przeglądania stron serwisu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie,
    b. Cookies trwałe – pozostają na komputerze po odwiedzeniu strony glamaffair.pl.
    c. Cookies podmiotów zewnętrznych – umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Klienta
    Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.
    5. Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
    6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz. 1176, z późn. zm.) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000 r., poz. 271 z późn. zm.).
    7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2014 roku.
    8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie glamaffair.pl Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

    9. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

 

Wzór oświadczenia dotyczącego reklamacji oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy – skorzystanie z poniższych wzorów nie jest obowiązkowe, a jedynie rekomendowane.

 

ZAŁĄCZNIK NR 1
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

Miejscowość, data:

Imię, nazwisko:
Adres konsumenta:
Nr. zamówienia:

Do

Slep Glam Affair

SourceTel

26-110 Skarżysko-Kamienna

al.Tysiąclecia 2/63

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ……………….., zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru ……………………………………………

Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:

……………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………….
podpis konsumenta

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 2
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO

Miejscowość, data:

Imię, nazwisko:
Adres konsumenta:
Nr. zamówienia:

Do

Slep Glam Affair

SourceTel

26-110 Skarżysko-Kamienna

al.Tysiąclecia 2/63

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) …………………………………………………………………………………………………………………………………………

Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

• żądam nieodpłatnej naprawy towaru
• żądam wymiany towaru na nowy

W przypadkach określonych w przepisach:

• składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
• składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy

proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………

/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………….

…………………………………………….
podpis konsumenta